1. Opći uvjeti

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima s područja sigurnosti potrošača,  te u skladu sa međunarodnim kodeksom za internetsko i e-poslovanje. Internet trgovinom podnice.hr (u nastavku: ˝internet trgovina˝ ) upravlja STRATUM d.o.o., pružatelj usluge elektronskog poslovanja (u nastavku: ˝ Trgovac˝).

Ponuđač i njegova adresa:

STRATUM d.o.o., Starogradska 119, 48000 Koprivnica

Matični broj: 04968409

OIB: 88449059712

Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka povezani su s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna osoba i da ima potpunu poslovnu
sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac. 
Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine. Sav sadržaj na internetskoj stranici su informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni kao

zamjena za stručno savjetovanje. O koristima i vjerodostojnosti naših savjeta preporučamo da se kupac, u skladu sa svojim zdravstvenim stanjem, posavjetuje s osobnim liječnikom.


2. Pristup informacijama


Trgovac se obvezuje, da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:

·       podaci o identitetu poduzeća (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),

·       podaci o kontaktu, koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail
adresa, telefon,);

·       informacije o bitnim karakteristikama proizvoda, odnosno, uslugama iz ponuda web trgovine,
uključujući i poslije-prodajne usluge i jamstva.

·       informacije o dostupnosti proizvoda odnosno uslugama internet trgovine.

·       način i uvjeti dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga, osobito mjesto i rok dostave;

·       informacije o načinu plaćanja;

·       informacije o roku trajanja ponuda iz internet trgovine; 

·       informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za
odustanak; 

·       informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda

·       informacije o postupku s pritužbama korisnika, te podaci o kontaktnoj osobi Trgovca zaduženoj
za odnose i komunikaciju s korisnicima.


3. Ponuda proizvoda, rok dostave i preuzimanje proizvoda

 

Ponuda proizvoda na internet stranici, se zbog prirode poslovanja preko interneta često mijenja i
ažurira. Zbog toga može doći do pogrešaka. Molimo vas da nas o njima
obavijestite putem maila:
info@stratum.com.hr ili nas nazovite na besplatni telefon. Pokušat
ćemo problem riješiti u što kraćem roku.

 

3.1. Rok dostave

Za sve proizvode koji imaju prilikom narudžbe navedenu adresu u Hrvatskoj vrijedi rok dostave
koji je naveden na stranici u internet trgovini. Svaki proizvod iz internet trgovine je dostupan u razumnom roku.

 

4. Cijene

Sve cijene na internet trgovini su navedene u kunama i uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Sve cijene u internet trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave . Sve cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine. Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Nakon što kupac pošalje narudžbenicu i primi uplatnicu, ista je važeća 7 narednih dana te prodavač u tom periodu garantira navedene cijene proizvoda. Nakon tog perioda smatra se da je kupac odustao od narudžbe i ista se stornira a ukoliko se kupac ipak odluči na kupnju mora ispuniti novu narudžbenicu. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne.

 

 5. Postupak kupnje

 

5.1. Narudžba primljena

Nakon predaje narudžbe korisnik (kupac) od Trgovca dobije obavijest putem e-pošte da je narudžba primljena. Korisniku (kupcu) su u njegovom profilu na internet stranici Trgovca dostupni svi podaci o statusu i sadržaju pojedinačnog proizvoda.

 

5.2. Narudžba potvrđena

Ako korisnik (kupac) narudžbe ne otkaže, narudžba ide dalje u obradu. Trgovac po primitku narudžbe, provjerava dostupnost naručenih proizvoda i narudžbu potvrdi ili s razlogom odbaci. Trgovac može, kako bi provjerio podatke i jamčio točnost isporuke, telefonskim putem kontaktirati korisnika (kupca), putem broja koji je korisnik (kupac) upisao kao kontaktni broj. Nakon što je narudžba potvrđena, Trgovac korisnika (kupca) putem e- maila obavještava o vremenu dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca, je u ovoj fazi dogovoren (gledaj točku 6).

 

5.3. Roba otpremljena

Trgovac naručene proizvode pripremi u dogovorenom roku.

 

6. Kupoprodajni ugovor

 

Korisnik (kupac) ima pravo da u roku od 14 dana od dana preuzetih proizvoda, kontaktira Trgovca
putem e-pošte na info@stratum.com.hri javi da odstupa od kupoprodajnog ugovora, a da pri tome ne mora navesti razloga za takvu odluku. Povrat kupljenih proizvoda Trgovcu za raskidanje od kupoprodajnog ugovora računa se za poruku o raskidu. Jedini trošak koji zbog raskida od kupoprodajnog ugovora pada na
korisnika (kupca) je trošak povrata proizvoda Trgovcu. 
Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu najkasnije u roku od 14 dana od dana predane poruke o raskidu od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu neoštećene, u nepromijenjenoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, pokvareni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila, a da za to nije kriv korisnik (kupac).

 

Za vraćene proizvode Trgovac korisniku (kupcu) odmah kad je to moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primljene poruke o raskidu kupoprodajnog ugovora vrati uplaćeni iznos odnosno korišteni poklon bon. Trgovac vrati primljenu uplatu korisniku (kupcu) s jednakim sredstvima plaćanja kakve je upotrijebio korisnik (kupac), osim ako je korisnik posebno zahtijevao  upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako korisnik zbog tog ne snosi nikakvih troškova. Korišteni poklon bon Trgovac vrati u obliku iznosa u dobrom. Iako uvijek djelujemo u dobroj vjeri može pri promjeni internetskog mjesta doći do grešaka.

Korisnik može trgovca upozoriti za grešku putem  e-pošte.

Ako je zbog greške došlo do neprihvatljivih troškova, trgovac se obvezuje da će probati to riješiti u najkraćem mogućem vremenu. Pri kupovini na daljinu trgovac može zadržat povrat primljene uplate sve dok ne primi vraćene robe ili dok korisnik (kupac) ne priloži dokaza da je robu poslao nazad, osim

ako Trgovac ne ponudi mogućnosti da sam preuzme vraćenu robu. Korisnik (kupac) nema pravo  raskida ugovora, sklopljenog na daljinu za robu, koja nije primjerena za povrat zbog sigurnosti zdravlja ili

higijenskih uvjeta. Povrat proizvoda pod gornjim uvjetima ne vrijedi za proizvode koji su kupljeni neposredno na prodajnim mjestima poduzeća STRATUM d.o.o. (trgovac).

 

7. Rješavanje nedostataka

 

Nedostatak je prihvatljiv:

·       ako proizvod nema svojstava koja su potrebna za njenu normalnu upotrebu

·       ako proizvod nema svojstava koja su potrebna za posebnu upotrebu za koju je kupac kupuje, a ta je
bila poznata prodavaču odnosno bi mu trebala biti poznata;

·       ako proizvod  nema svojstava i odlikovanja koja su bila izravno ili neizravno dogovorena, odnosno propisana;

·       ako je prodavač isporučio proizvod koji nije u skladu sa uzorkom , osim ako je uzorak  bio prikazan samo zbog obavijesti

 

Kupac mora Trgovca obavijestiti ili dati precizan opis nedostatka na info@stratum.com.hr najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je bila pogreška otkrivena. Trgovac ne odgovara za greške koje se pojave nakon 1 godinu od dana kupovine . Kupac mora trgovcu omogućiti pregled proizvoda kao i priložiti original račun.

 

Korisnik koji je pravilno obavijestio Trgovca o nedostatku ima pravo od prodavača zahtijevati da:

·       otkloni grešku na robi ili

·       vrati dio plaćenog iznosa u razmjeru greške ili

·       robu s greškom zamijeni s novom besprijekornom robom ili

·       vratiti uplaćeni iznos.

 

Koji će se od gore navedenih zahtjeva uvažiti, ovisi o potrošaču i nije vezana na bilo kakav redoslijed

Ako postojanje greške nije sporno Trgovac mora čim prije, ali najkasnije u roku od 30 dana ugoditi
zahtjevu korisnika. 
Trgovac mora pismeno odgovoriti korisniku na zahtjev najkasnije u roku od 8 dana od dana primljenog zahtjeva, ako je postojanje greške na robi odnosno nepravilnost pri pruženoj usluzi nevažeća.

 

8. Garancija na zadovoljstvo

 

Poslujemo prema najvećem etičkom standardu poslovanja i zaštiti korisnika, što predstavlja i naša 100-postotna garancija na zadovoljstvo. Proizvodi koji imaju garanciju na zadovoljstvo su vidljivo označeni na našoj internet trgovini. Ako s kupljenim proizvodima korisnik (kupac) nije zadovoljan, trgovac mu u 30 dana od datuma početka garancije na zadovoljstvo iznos kupovine vrati u potpunosti. Jedini trošak koji zbog uvažavanja garancije na zadovoljstvo pada na korisnika (kupca) je trošak za povrat proizvoda Trgovcu. Garancija na zadovoljstvo vrijedi 30 dana od dana kupovine, i to za proizvode u količini

narudžbe jedne osobe u vremenskom periodu od jednog mjeseca. Garanciju na zadovoljstvo je moguće iskoristiti jedino s originalnim računom korisnika (kupca).  Kupac (korisnik) ne može iskoristiti garanciju na zadovoljstvo više od jednom godišnje za isti proizvod. Korisnik može u roku od jedne godine iskoristiti najviše tri garancije na zadovoljstvo za različite proizvode. Trgovac jamči, da će proizvod služiti njegovoj namjeni, ako se kupac bude držao danih uputa i to je osnova za valjanu garanciju na zadovoljstvo.

 

Trgovac će povrat novca vratiti najkasnije u  roku 30 dana na bankovni račun kojeg korisnik (kupac) u svojem zahtjevu navede. Za detaljnije informacije o postupku vraćanja proizvoda nazovite trgovca. 

 

9. Dostava

 

Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner za
dostavu pošiljki naveden je na zaključku procesa kupovine. Trgovac zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu.
U slučaju primjetne štete ambalaže ili robe reklamacija kupca mora biti trgovcu ili dostavnoj službi prilikom dobivene robe. Kupac nije dužan prihvatiti robu i pošiljku može odbiti u slučaju da je paket fizički oštećen, u njemu manjka sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u paketu oštećeni.

 

10. Sigurnost

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i skupljanje osobnih podataka te uplata. Trgovac u te namijene koristi SSL certifikat kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija. Za sigurne autorizacije i transakcije s kreditnim karticama brinu se ovlašteni internetski

sustavi. Autorizacije kreditnih kartica izvršavaju se u realnom vremenom s instantnim provjeravanjem podataka kod banki. Podaci o karticama se ne sakupljaju na serverima Trgovca. Za sigurnost je

odgovoran i korisnik sam, tako da se pobrine za sigurnost svoga korisničkog imena i lozinke te za odgovarajuću programsku opremu i antivirusnu zaštitu svoga računala.

 

11. Politika privatnosti

 

Dio ovih općih uvjeta je također Politika privatnosti.

 

12. Odgovornost

 

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućiti će mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni proizvod. Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

 

13. Pritužbe i sporovi

 

Trgovac poštuje važeće propise s područja sigurnosti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte ili telefona. Korisnik (kupac) nas može nazvati na info  broj telefona ili se može obratiti na e-mail adresu.

Trgovac će u roku od 8 dana potvrditi da je primio tužbu a riješiti istu u zakonskoi određenom roku. Trgovac će se potruditi  da moguće sporove riješi sporazumno. Ako sporazumno rješenje ne bude  postignuto, za rješavanje svih sporova među Trgovcima i korisnicima (kupcima) članak 51 ZPP je
za to odgovoran lokalni nadležni sud na području kojeg bi trebalo ispuniti obavezu koja je predmet spora.

Za te opće uvjete poslovanja i za sve sporove između Trgovca i korisnika (kupca) vrijedi i koristi se hrvatsko pravo. Za sve razmjere te za prava i obaveze koje nisu uređene ovim Općim uvjetima poslovanja,  koriste se  Zakona o elektronskom poslovanju, Zakon o sigurnosti osobnih podataka i Zakon o sigurnosti potrošača.

 

14. Promjene u općim uvjetima poslovanja

 

Trgovac može, u slučaju promjene Općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnosti podataka i drugih područja koja su vezana uz poslovanje internet  trgovine te u slučaju promjene vlastite poslovne politike promijeniti i/ili dopuniti  Opće uvjete poslovanja, s čim će svaki put upoznati i korisnike na primjeren način u što se najviše ubrajaju obavijesti putem internet stranice. Bilo kakve promjene

i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja počinju važiti i koristit se istekom osmodnevnog roka od objave promjene i ili dopune. Ako je promjena i ili dopuna Općih uvjeta poslovanja neophodna zbog usklađivanja s propisima iste mogu  postati važeće i koristiti i u kraćem vremenu. Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće. korisnik može otkazati registraciju tako da  trgovcu pošalje pisanu izjavu o otkazivanju.

Opće uvjete poslovanja je usvojio direktor tvrtke STRATUM d.o.o. Ivana Buhinjak u Koprivnici, dana 06.02.2020. 

Želimo vam ugodnu 
kupovinu u našoj internet trgovini.